Довгобуд: запуск 6-ти нових станцій метро

Image 2018-02-06 19-33-20

Як не крути, а така річ як довгобуди трапляються і в Канаді. Про один з таких і йтиметься в даному пості – а саме про шість нових станцій першої лінії метро.

Взагалі транспортна система ця гаряча тема великих міст. Причин цього безліч. Ефективну систему громадського транспорту необхідно проектувати з огляду на величезну кількість факторів, багато з яких стануть відомі лише згодом. Завдання складне, що потребує інноваційного підходу. Плюс це завжди справа витратна, яка окупається лише за багато років.

Тому я завжди дуже радію кожному оновленню спрямованому на зміну ситуації на краще в системі публічного транспорту. Одним із недавніх оновлень стало завершення майже десятирічних робіт над шістьма новими станціями, які розширили ліву частину жовтої гілки. Будівництво станцій почалося ще 2008 року і закінчилося лише під кінець 2017-го. Нові станції різко відрізняються від тих, що знаходяться у центрі міста. Перше, що помічаєш: вони набагато більші і глибші. Якщо над дизайном старих станцій ніхто особливо не морочився, тут видно, що цьому аспекту було приділено достатньо уваги. У деяких випадках навіть дуже багато уваги, як, наприклад, на Pioneer Village, де було встановлено систему ілюмінації за $500k (🤔🤔🤔) за допомогою якої можна писати короткі повідомлення на стелі станції.

1. Downsview Park

Це слайдшоу вимагає JavaScript.

2. Finch West

Це слайдшоу вимагає JavaScript.

3. York University

20171217_123637.jpg

4. Pioneer Village

My favorite. Лобі червоного кольору з величезними вікнами, красива люстра – диво.

Це слайдшоу вимагає JavaScript.

5. Highway 407

Це слайдшоу вимагає JavaScript.

6. Vaughan Metropolitan Centre

Це слайдшоу вимагає JavaScript.

Тепер, фактично, доїхавши до кінцевої зупинки, опиняєшся за межами Торонто в сусідньому місті Vaughan.

Наступним оновленням планують подовжити протилежну частину першої лінії, продовживши її аж до Річмонд Хілл – плани на наступний десяток років. А поки що основним транспортним проектом залишається Eglinton Crosstown – такий собі гібрид трамвая і метро, ​​який перетинатиме все місто під однойменною авеню. До слова сказати, Еглінтон авеню одна з найбільш завантажених артерій міста і будівництво тунелю під нею, м’яко кажучи, ускладнює рух вже протягом останніх кількох років. Протягом усіх ~30км половина вулиці перекрита, ведуться роботи, коштує величезна кількість важкої техніки.

Eglinton_Crosstown_precast_tunnel_sections_2015-08-22.jpg

CqEQ5TpWAAEqc1h.jpg

Ну що поробиш, хоч повністю не перекрили і на тому спасибі)

Ця лінія буде п’ятою за рахунком і згодом з’єднає місто з аеропортом. На даний момент щоб дістатися з аеропорту “своїм ходом” є два зручні варіанти: 192 шатл (автобус) який їде до Kipling st. (Остання західна станція по зеленій гілці) або UpExpress. UpExpress дуже зручна штука, доїжджає прямо до Union Station, роблячи всього кілька зупинок. Щоправда, коштує трохи дорожче (близько $12 на дорослого, порівняно TTC – $3.25)

Залишити коментар